Comune di Basiliano

Ricercje svelte


< vai al contenuto centrale




Il tuo percorso: Tu ti cjatis chi: Comune di Basiliano > Notizia

In ricordo di pre Toni Beline: pubblicazione "Testemonis"

venerdì 12, gennaio 2018

In ricordo di pre Toni Beline: pubblicazione "Testemonis…di un toc di viaç in compagnie di Pre To che

Le persone residenti nel Comune di Basiliano possono ritirare gratuitamente, presso la biblioteca civica (via Roma, 11  - Basiliano), una copia del libro “Testemonis... di un toc di viaç in compagnie di Pre Toni”.

Il volume, pubblicato da Glesie Furlane, raccoglie le testimonianze di persone che hanno conosciuto Don Pietrantonio Bellina, al quale, in occasione del decennale della morte (Venzone, 11 febbraio 1941 – Basagliapenta di Basiliano, 23 aprile 2007) è stata intitolata la biblioteca civica di Basiliano.

______________

In ricuart di pre Toni Beline: publicazion “Testemonis… di un toc di viaç in compagnie di Pre Toni”

Lis personis che a son a stâ a Basilian a puedin ritirâ sore nuie, li de biblioteche civiche (vie Rome, 11 – Basilian), une copie dal libri “Testemonis... di un toc di viaç in compagnie di Pre Toni”.

Il volum, burît fûr di Glesie Furlane, al cjape dentri lis testemoneancis di chei che a àn cognossût pre Toni Beline, che in ocasion dai dîs agns de muart (Vençon, 11 di Fevrâr dal 1941 – Visepente di Basilian, 23 di Avrîl dal 2007) i è stade intitulade la biblioteche civiche di Basilian.


Files:
libroPreToni.jpg120 K